والیبال رامسر

ساسان دژآرا-عارف باقر زاده-جلال لطیف زاده -فرشاد سعیدی گلهای سرسبد والیبال رامسر

والیبال رامسر

ساسان دژآرا-عارف باقر زاده-جلال لطیف زاده -فرشاد سعیدی گلهای سرسبد والیبال رامسر

فرشاد سعیدی کمک مربی تیم ملی جوانان :با پارتی بازی به این جایگاه

فرشاد سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، درخصوص انتخابش به عنوان مربی تیم ملی والیبال جوانان و همکاری با فرهاد نفرزاده اظهار داشت: من ۴ سال با تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان کار و عناوین مختلفی با این تیم‌ها کسب کرده‌ام. حدود ۶ سال است که در لیگ برتر هم مشغول فعالیت هستم.

وی با بیان اینکه با پارتی به این جایگاه نرسیده‌ام عنوان کرد: پیشکسوتان زیادی در خانواده والیبال هستند؛ از تمام آنها رخصت می‌گیرم و قطعا در ادامه راه با آنها مشورت هم خواهم کرد.

مربی تیم ملی والیبال جوانان گفت: بیشترین هدف پرورش دادن نیروهای جوان برای نسل آینده والیبال است و در کنار این به دنبال رسیدن به عنوان قهرمانی رقابت‌های آسیایی به میزبانی ایران است.

سعیدی درخصوص موضوع صغرسنی در رده‌های نوجوانان و جوانان خاطرنشان کرد: این موضوع را دیگر نمی‌توان مطرح کرد، چراکه شاگردان شهنازی و عطایی در رده نوجوانان به رده جوانان ملحق خواهند شد. در کنار آن بازیکنان چند بازیکن جدید دیگر هم از شهرستان‌های مختلف به اردوها خواهند آمد.

وی افزود: باید این موضوع را ریشه‌کن کرد و سیستم باید واقعی باشد. نفرزاده هم روی این موضوع بسیار حساس است و به زودی اسامی بازیکنان دعوت شده را اعلام خواهد کرد.

سعیدی گفت: شاید در اردوی نخست حدود ۳۰ بازیکن دعوت شوند و این موضوع به شرایط استان‌ها بستگی دارد. در مرحله اول بازیکنان را گزینش خواهیم کرد.

فرهاد نفرزاده که به تازگی هدایت تیم ملی والیبال جوانان ایران را برعهده گرفته است، فرشاد سعیدی را به عنوان یکی از مربیان خود در این تیم معرفی کرد.

انتهای پیام/م

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد