والیبال رامسر

ساسان دژآرا-عارف باقر زاده-جلال لطیف زاده -فرشاد سعیدی گلهای سرسبد والیبال رامسر

والیبال رامسر

ساسان دژآرا-عارف باقر زاده-جلال لطیف زاده -فرشاد سعیدی گلهای سرسبد والیبال رامسر

ساسان دژآرا بازیکن رامسری شهرداری تبریز:من هنوز وقت دارم که در آ

ساسان دژآرا بازیکن رامسری تیم شهرداری تبریز با دومترو پنج سانتی متر قد یکی از سرعتی زنان خوب والیبال کشورمان میباشد جوان رعنای والیبال مازندران چندین بار به اردوی های مختلف تیم ملی راه پیدا کرده ،ساسان متولد ۱۳۶۷/۱۲/۱۶ازشهر رامسر میباشد.
ساسان عزیز در روز پنج شنبه با متانت خاصی درخواست گفتگو با ما را پذیرا شد

*ساسان جان برای بینندگان سایت مازندران بگو استارت والیبالت از چه سالی و چگونه زده شد؟
خوب در سال ۱۳۸۲تو استان مقام دوم رو کسب کردیم و از سال ۸۳بحث والیبال برام جدی شد.
*چطور شد که از رامسر به تیم ملی جوانان رسیدی؟
در سال ۸۴که در تیم پیکان تهران بودم توسط اقای کارخانه به اردوی تیم ملی جوانان برای مسابقات اسیایی دعوت شدم که متاسفانه در مرحله آخر (یار سیزدهم) خط خوردم .
*جلال لطیف زاده و فرشاد سعیدی چقدر درپیشرفت والیبال شما نقش داشتند ؟
هر دو این عزیزان نقش مهمی در والیبال من داشتند و آقا جلال بود که منو به تیم پیکان معرفی کرد .
*این اواخر بارها به تیم ملی دعوت شدی و در مرحله آخر خط خوردی در این مورد چه نظری داری ؟
من مصاحبه شما و آقای جلال لطیف زاده رو در سایت شما خوندم همین سوال رو از ایشون کردید ، کلا نظرم مثبت هستش سطح والیبال بزرگسالان ایران خیلی بالاست هرکس که آماده تر باشه دعوت میشه ضمن اینکه من هنوز وقت دارم که در آینده به تیم ملی برم.
*در شهرداری تبریز برخورد تماشاگران و کادر فنی با بازیکنان غیر بومی چگونه بود آیا نسبت به بازیکنان بومی احساسی عمل میکردند ؟
نه احساسی عمل نمی کردند و هر کس که بهتر و آماده تر بود بازی میکرد ،برخورد تماشاگران هم خوب بود چون تماشاگران تبریزی والیبال رو خوب درک میکنند.

*تو مازندران و گنبد با کدام بازیکن رفیق هستی ؟
تو شهر خودم با سعید شیرودی و عارف باقر زاده تو آمل با عادل غلامی ،صابر نریمان نژاد که تو تیم ملی جوانان هم با هم بودیم و علیرضا جدیدی تو گنبد هم فرهاد قائمی ،ادریس دانشفر و گل محمد سخاوی اینها همه دوستانم هستند .
*از عادل بگو چرا به تیم ملی دعوت نشد در حالی که یکی از بهترین سرعتی زنان لیگ ۹۰بود حتی از نادی هم بیشتر امتیاز کسب کرد ؟
عادل باید دعوت میشد ،عادل هیچ کم و کاستی از دیگر دعوت شده ها ندارد ،خوب نظر ولاسکو این بوده
*موقعی که عارف باقر زاده به اردو دعوت شد چه احساسی داشتی ؟
واقعا خوشحال شدم عارف خیلی زحمت میکشید ولی دعوت نمی شد خوب ولاسکو هر بازیکنی که زحمت بکشه بهش توجه میکنه .
*سال دیگه با چه تیمی هستی ؟آیا دوست داری تو تیمی باشی که ثابت بازی کنی یا یار تعویضی باشی ؟
من قرار دادم دو ساله هستش قانون فدراسیون اینه که بازیکن زیر بیست و هشت سال باید دو ساله ببنده اما من تو قرار دادم قید شده که هر موقع پیشنهاد بهتری به من شد میتونم برم به باشگاه دیگه،کلا من دوست دارم تو تیمی باشم که ثابت بازی کنم .

*اگه تیمی از غرب مازندران در دسته یک والیبال کشور تشکیل بشه حاضری با مبلغ پایین تر در آن بازی کنی ؟
بحث مبلغ اصلا مهم نیست من به دنبال تیم هستم که در حد و شایسته من باشه اما بخاطر شهرم حاضرم در دسته یک بازی کنم .
*در پایان دوست داری از چه کسانی تشکر کنی ؟
از پدر ومادرم که برام خیلی زحمت کشیدند ،آقای جلال لطیف زاده، مربی قدیمی من آقای رضاییان و کلیه کسانی که تا به امروز در پیشرفت من نقش بسزایی داشتند .
بابت مصاحبه ای که با سایت والیبال مازندران داشتید ممنون و متشکرم
من هم به نوبه خود از شما و مسولین والیبال غرب مازندران تشکر میکنم

سایت والیبال مازندران

والیبال دوستان عزیز غرب مازندران میتوانند عکس ها ومطالب مربوط به غرب و کل مازندران وایران را در سایت volleyballmm.comبا مدیریت وثوق محمدپور ببینند