والیبال رامسر

ساسان دژآرا-عارف باقر زاده-جلال لطیف زاده -فرشاد سعیدی گلهای سرسبد والیبال رامسر

والیبال رامسر

ساسان دژآرا-عارف باقر زاده-جلال لطیف زاده -فرشاد سعیدی گلهای سرسبد والیبال رامسر

گفتگوی اختصاصی با ریاست محترم والیبال رامسر در روز های آتی در سا



خیلی وقت بود به دنبال یه مصاحبه خوب با اقای جعفر لطیف زاده بودم از مسابقات والیبال ساحلی رامسر از متانتش خیلی خوشم می امد او مرد سرد وگرم کشیده روزگار بود گرد سپیدی بر موهایش نشسته بود اما دلش جوان بود بی ریا و افتاده  دفتر دوم هیت والیبال رامسر رو در مغازه اش مستقر کرده تا همیشه در دسترس باشد وبه مشکلات ریز ودرشت والیبال برسد،عضو دومین دوره شورای اشهر رامسر بود والیبال رو از دوران جوانی  دنبال می کرد بازیکن خوبی بود مطرح در مازندران اینو خودش نگفت من هم سوالی از این بابت ازش نکردم ولی قدیمی های والیبال میگفتند،سی وپنج سال در والیبال مدیریت کرد ، مدیریتش جواب داد فرزندانش جلال و اسکندرو تنها دخترش که کاپیتان دانشگاه ازاد رامسر می باشد ، جلال و فرشاد سعیدی عجوبه ای در تیم ملی بودند واسکندر هم در تیم مازندران وتیم های  ساحلی کشور  بازی کرده است.-رضا خجندی-اسفندیار جمالی-ساسان دژارا-عارف باقر زاده-آرش رامسری -عباس عسکر پور -سعید خانی و دهها بازیکن دیگر که با مدیریت جعفر لطیف زاده و زحمات مسولین هیت والیبال رامسر و مربیان قدیم وجدید رامسری تحویل جامعه والیبال ایران شدند .

با هم به صحبت های شیرین وبا محتوای اقای جعفر لطیف زاده نگاه میکنیم... در ادامه مطلب



آقای لطیف زاده لطفا خودتان را برای بینندگان سایت مازندران معرفی کنید ؟

بسمه اله الرحمن الرحیم

جعفر لطیف زاده هستم متولد 1325دارای دو پسر ویک دختر می باشم والیبال رو از دوران دبستان شروع کردم وافتخاراتی برای رامسر کسب نمودم ، حدود 35سال مسولیت والیبال رامسر را بر عهده دارم و  بدون منت برای والیبال رامسر کار کردم و در این دوران همیشه در مسابقات نوجوانان وجوانان و بزرگسالان مازندران شرکت کردیم و به مقامهای قهرمانی هم دست پیدا کردیم.

دیدگاه کلی خود را نسبت به والیبال رامسر بیان کنید؟

هر چند که شهر رامسر از دیگر شهرهای مازندران کم جمعیت تر می باشد ولی والیبال در این شهر ریشه دوانیده است ورشد فزایندهای نموده ، والیبال رامسر همیشه دارای بازیکنان خوبی بوده و در سطح کشور مطرح بودند و خودتان باخبر هستید جلال واسکندر لطیف زاده - رضا خجندی -اسفندیار جمالی -از نسل گذشته بودند و امروزه ساسان دژآرا -عارف باقر زاده وعباس پور عسگر از نسل جدید والیبال ایران از رامسر هستند مردم رامسر به والیبال علاقه مند هستند واین علاقه باعث حمایت از بازیکنان و دلگرمی این جوانان شده است .دروالیبال بانوان سر کار خانم خوش نویس  نایب ریس هیت والیبال می باشند ایشان به مسایل والیبال اشراف کامل دارندو سالها است در این پست فعالیت می کنندو حتی مسابقات چند جانبه والیبال بانوان از 20لغایت 25در رامسر برگزار می گردد .در والیبال بانوان ما دارای کمیته داوران و مربیان می باشیم که این کمیته ها فعالیت خوبی دارند .

در دهه فجر ودر جام سایپا  8تیم برتر منطقه شرکت کردند که کیفیت بازیها بسیار بالا بود وتماشاگران وبازیکنان از این بازیها لذت بردند.بخاطر توریستی بودن شهر رامسر اکثر ارگانه وادارات کشور مسابقاتشان را باما هماهنگ می کنند وما با کمال میل می پذیریم واستقبال می کنیم ، پارسال مسابقات شرکت نفت رو برگزار کردیم و امثال هم ادارات گاز را برگزار نمودیم خوشبختی اینجاست که ما با داوران مجرب خودمان این بازی ها رو برگزار کردیم ما کلا چهارده داور داریم که ده تای آنها بروز هستند و فعالیت مسمر دارند .


اقای لطیف زاده خیلی از علاقه مندان به والیبال از استانهای دیگر از ما می پرسند که چرا غرب مازندران با این همه پتانسیل در دسته یک کشور و یا حتی لیگ برتر نماینده ندارند ؟

در جواب این عزیزان باید بگویم درسته ما دارای بازیکنان خوبی در غرب مازندران هستیم اما گرفتن اسپانسر برای اینگونه مسابقات  یکمی دشوار است باید خود اسپانسرها راغب و علاقه مند باشند ، خودتان یک مصاحبه با آنها داشته باشید انها رو ترغیب  وتشویق کنید عزیزانی که علاقه مند هستند واین توانایی را دارند پا پیش بگذارند ما دست تک تکشان را می بوسیم ما نمیگذاریم از نظر مالی در تنگنا قرار بگیرند و اسیب ببینند واین را باید بدانند که مالیات بر درآمدشان بخشیده می شود ، در دسته یک هزینه ها آنقدر که فکرشو می کنند سنگین نیست بجه های والیبالی ما برای اینکه به والیبال ایران خودشان را نشان بدهند باید با مبلغ ناچیز برای شهرشان بازی کنند .

آقای نجفی مدیر یت محترم تله کابین رامسر بازی های ساحلی کشور را به نحو احسن برگزار نمود بطوری که آقای خجسته ریاست محترم کمیته والیبال ساحلی کشور از نحوه برگزاری این مسابقات کمال تشکر وقدر دانی را از نامبرده نمود بهر حال ایشان مدیر توانایی هستند واگر بخواهند می توانند اسپانسر قوی برای والیبال باشند من تقاضا می کنم یک مصاحبه با ایشان ترتیب بدهید .

جلال لطیف زاده عضو اسبق تیم ملی والیبال ایران در حال حاضر به چه کاری مشغول هستند آیا مسولین مازندرانی یا فدراسیون و یا حتی خود شما از تجربیات ایشان استفاده می کنید ؟

جلال استخدام شرکت نفت است و در حال حاضر مربی تیم نفت تهران هم می باشد و درکلاسهای مهم مربیگری بین المللی شرکت داشته ما هم از تجربیاتش استفاده میکنیم یادمه جلال وقتی عضو تیم ملی که بوده سنش از همه کمتر بوده اما از همه در زمینه والیبال با تجربه تر بازی میکرده واین نشان از هوش بالایش می باشد

آیا در خانواده شما کس دیگری هم به والیبال علاقه دارد؟

ما چون از خانواده والیبال هستیم پسر دیگرم بنام اسکندر هم از بازیکنان برتر مازندران بوده و حتی در تیم ملی والیبال ساحلی هم بازی کرده تنها دخترم هم کاپیتان  دانشگاه آزاد رامسر می باشد

آیا  مسولین دولتی رامسر به شما کمک های مالی یا معنوی در امر والیبال می کنند؟

مسولین دولتی بودجه لازم را برای اینکار ندارند اما همیشه  جهت حمایت معنوی در کنا ر ما در مسابقات حضور دارند و ما را دلگرم می کنند وانتظار ما از این عزیزان این است که با رایزنی با مسولان ارشد تربیت بدنی  کاری کنند که از ورزشکاران نوجوان وجوان ما شهریه نگیرند من قول می دهم که با این عمل  ورز ش رشد مضاعفی پیدا میکند و بزه هم در سطح جامعه کمتر می شود من این تقاضا را از نمایندگان محترم  را هم دارم تا درمجلس مطرح کنند .اما تیم هایی هستند که برای اوقات فراغت میایند وبازی می کنند ما آنها را ترغیب می کنیم که پول بدهند اما یکجوان والیبالیست که برای شهرش بازی می کند انصاف نیست که هم برای شهرش افتخار کسب کند وهم شهریه بدهد .

برای آینده والیبال رامسر چه برنامه ای دارید ؟

من همیشه برای والیبال رامسر فکرم بازه ودوست دارم فردای والیبال رامسر از امروزش بهتر باشه ، اما متاسفانه بعلت کمبود اعتبارات آنچه در سرم دارم قابل اجرا نیست همانطور که قبلا گفتم امروزه ورزشکاران نیاز به منابع مالی دارن تا بتوانند در مسابقات شرکت کنند ما تمام سعی و تلاشمان این است که روزی بتوانیم در کشور صاحب تیم باشیم تا جوانان مستعد غرب مازندران بتوانند خودشان را به جامعه والیبال معرفی کنند ما امثال ساسان دژارا وعارف باقر زاده ها در غرب مازندران کم نداریم.

آیا از ریاست محترم هیت والیبال مازندران راضی هستید ؟

من از همین جا به سر کار خانم قلی زاده سلام عرض می کنم ،والیبال استان مازندران یکی از قطب های مهم والیبال کشور می باشد من به ایشان خسته نباشید و دست مریزاد میگویم انصافا از روزیکه آمدند واقعا کار کردند  بنا به بضاعتشان شخصا به هیت والیبال ما کمک مالی  کردن به هیت های دیگر هم کمک کردن حضورشان در مناطق هم خوبه و با همت ایشان مسابقات ساحلی کشور در رامسر برگزار گردید البته آقای نجفی هم اسپانسر بودندن و از نظر مالی حمایت کردندو حضوری فعال در این مسابقات داشتند به هر حال آقای نجفی یکی از شخصیت های خوب شهر ما هستند . 

درپایان از شما مسئول محترم والیبال بخاطر این مصاحبه کمال تشکر را دارم

من هم از شما تشکر می کنم بهر حال این همه مصافت را طی کردید تا اینجا آمدید من حضور شما را در تمامی میادین غرب مازندران دیدم زحمت می کشید برای کمک به  و شناساندن والیبال مازندران و مخصوصا غرب مازندران و با راه اندازی سایت خبری در اعتلای والیبال وتشویق جوانان نقش پر رنگی دارید امیدوارم همانطور که شما دست مارا می گیرید خداوند هم دستگیر شما باشد .

نظرات 3 + ارسال نظر
مسعود ابوهاشمی شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:51 ب.ظ

باسلام
جناب اقای لطیف زاده با بیش ازپنجاه سال سابقه ورزشی و مدیریتی در رسته والیبال از گنجینه های بسیار باارزش والیبال رامسر میباشند. امیدوارم همیشه سالم و مووفق باشند.

در این موضوع شکی نیست اهالی والیبال احترام خاصی برای نامبرده قائل هستند،با تشکر از شما بازدید کننده محترم

مسعود ابوهاشمی سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:58 ب.ظ

اگر در این موضوع شک و تردیدی نداشتید چرا در گزارش خود نقل قول از این ان نمودید؟و اینکه چرا گزینه نظر را در پایان گزارش خود گذاشتید ؟مضافا اینکه مگر ارایه یک نظرتنها برای اهالی یک حرفه است؟

من نمی دانم که شما از کجای این مصاحبه ناراحت شدید ُ من چند تا سوال از اقای لطیف زاده کردم و برای بینندگان سایت به نمایش گذاشتم ُهدف من از ایجاد این وبلاگ اطلاع رسانی رایگان و شناساندن والیبال رامسر به جامعه والیبال ایران می باشد ُ شما در حاشیه والیبال قرار ندارید اگه داشتید تشکر می کردید ثبت نظر در پایان کار یک ایده هستش نه یک حرفه ما با دیدن نظرات به ادامه کارمان دلگرم می شویم و به امید روزی هستیم که یک تیم از رامسر با حضور ساسان دژآرا -سعید شیرودی -عارف باقر زاده -عباس عسگر پور- سعید خانی وغیره در لیگ والیبال ایران باشیم . اگر این ایده شمارا ناراحت می کنه لطفا چوب لای چرخ نگزارید!؟
volleyballmm.ir

مسعود ابوهاشمی سه‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:29 ب.ظ

با سلام-بنده نیز در صدد شناساندن والیبال رامسر وبزرگان و گنجینه های ان بودم و هستم. وناراحتیم ازاین است که این مهم را تنها درحق خود میدانیدوبرای شما متاسفم که دریچه نقد را بر خود بسته ایدوعلیرغم شناخت از یک فرد تهمت چوب لای ....رابه وی می دهید.وبر خلاف رسالت رسانه ای خود پیشداوری میکنید.

بفرمایید شما ادامه دهنده راه ما باشید ،ما که هرچه گشتیم از شناساندن والیبال رامسر توسط شما چیزی در فضای مجازی ندیدیم احتمالا باید یکی از اعضای هیت مدیره ارشد باشید مثلا دبیر هیت!و این مهم مال شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد